Pages

Wednesday, January 12, 2011

Sepatu Putih Itu

Salam Semua,

Tisya bulan ni genap la setahun
walaupun cha tak boleh jalan lagi
Tapi ibu dengan ayah memang berniat nak hadiah kan cha sepasang kasut

sebenarnya sebelum ni ibu tak pernah pun belikan cha kasut..
lagi pun mak ngah dah bagi sepasang kasut kat cha
kedekut Jimat yek Ibu..
Kasut rabbit kaler biru

Memula ibu ingat nak beli je kasut yang murah-murah untuk cha
tapi ayah kata kasut murah tapak dia licin
setelah ibu dan ayah penat memilih 

inilah hasilnya..

*

*

*

*

*

kasut ni pun tak la semahal mana pun..
kalau bab berbelanja ibu akan cuba berjimat selagi boleh

Dan ibu merasa sangat bahagia melihat keletah manja cha apabila cha menyarung sepatu putih itu..
Jom kita layan video ni..


video

Mintak maaf banyak-banyak
video ni senget..
Hehe..
+
 suara ibu ter 'interframe' pulak..
cha la buat lawak
punya la nak menari bersama sepatu putihnya
sampai hilang keseimbangan diri
nasibnya baik, dinding menjadi hero..
menahan cha dari rebah mencium lantai
Alhamdulillah..  Ya Allah..


Luv & Faith,

Contest The Sexiest Baby

Salam Semua,


Wow.. Menarik kan tajuk contest kali ni..
Agak unik dari biasa..
Tahniah TPC a.k.a Tuan Penganjur Contest
Jadi aku akan mempertandingkan gambar seksi yang..

*

*

*

*

*

*

*

*

*


                      Nama    :      Sofea Batrisya Binti Saidin Omar
Tarikh Lahir :      20 Januari 2010           

Harap-harap gambar ni cukup seksi .. ^_^
Korang berminat..?!
KliK sini yek..
Luv & Faith,