Pages

Friday, December 3, 2010

Semangat mengepam..!!

Salam Semua,

Alhamdulillah sekarang ni aku dah bleh digelar pengepam ASI tegar..
Haha..
Mana x nyer malam tadi pas Tisya nenen skit, aku dengan penuh semangat mengepam..
Rezki Allah bagi dapat la 4 oz..
Syukur..

Pastu Tisya jeles kot tengok aku dok pam susu..
Dia pun mula la menyibuk nak nenen..

Disebabkan semangat mengepam yang berkobar-kobar aku xterus simpan susu dalam frez..
Konon-kononnya nak sambung ngepam lagik kasi penuh itu botol..

Sekali tertido da..
Ble tersedar tengok jam..
Alamak dah kul 5.30 pagi..

Abis la susu malam tadi rosak..
Sedih + kuciwa + menyesal..

Check tengok..
sekali botol susu ilang..

Tima kasih tuk Encik Momar tersayang..
Rupa-rupa nya Dia dh simpankan susu tu dalam peti..
Aku pun terus kasik hadiah "kiss" 1 kat pp..
Walaupun dia dh tido tp dia tetap tersenyum..


Tido dalam Iman..  
( Bak kata P.Ramlee )
Haha..


Luv & Faith

3 comments:

ayu said...

mujur en suami simpan kan..hehe..
kalau tak, sayang tu...
btw, caiyok2...

Ros said...

aah ayu.. tu la psl.. xsanggup rasanya klu kna buang susu tu.. Tima kasih.. ^_^

al-lavendari said...

salam

terima kasih kerana sudi follow saya.