Pages

Monday, January 31, 2011

Contest Nama Baby Saya

Salam Semua,


Nama Baby Ros..
Sofea Batrisya Binti Saidin Omar..
Bukan baby yang dalam gambar atas ni tau..

Tukang pilih nama baby ialah kakak..
Masa memula dapat tau Ros mengandung..
Kakak adalah di antara insan yang paling gembira dan teruja..

Bermula dengan itu..
Kakak dah stat cari nama tuk baby..

Batrisya la nama pilihan kakak
katanya dia nak panggil "Tisya" kat baby ni nanti..
Dan sejak dalam perut lagi baby dah ada nama..

Walaupun dah ramai baby nama Batrisya, kakak tetap nak buh jugak nama tu..
Dekat opis Ros pun dah 2 orang baby nama Batrisya
Sofea tu pulak Ros yang bubuh..

Konon-konon nya nak ada synchronization la ngan nama ayahnya..
Hehe..
Ntah apa-apa ntah..

Dengan ini dipersembahkan..
Sofea Batrisya Binti Saidin Omar..
Sofea = Suci, menawan
Batrisya = cerdik, pintar


Meh la korang..
Kita join contest ni reramai..

4 comments:

EZAN IDMA said...

tengs join ye kak :) goodluck tao..

sumpit said...

jemput join contest tps unik untuk baby,hadiah menarik untuk dimenangi...http://www.qalish.com/2010/12/contest-tips-unik-untuk-bayi-qalishcom.html#comments

bunga_ros said...

Ezan ~ no hal lah.. sonang yo tu..

bunga_ros said...

sumpit ~ nanti Ros cuba yek.. Tima kasih jemput Ros..