Pages

Tuesday, January 25, 2011

Berakhirnya Hubungan Fasha & Jejai

Salam Semua,


Sebenarnya aku ni tak de la suke sangat nak tau pasal gosip-gosip artis ni..
Apatah lagi nak bercerita mengenai nya..
Tapi..
Tengah-tengah BW tadi..
terbaca la satu cite ni..
Boleh baca kat sini

Jadi lepas baca kisah ni aku tiba-tiba terfikir tentang beberapa perkara..
  • Allah tu Maha Adil kan.. Kadang-kadang cash DIA bagi..
  • Kesian sangat kat FS sebab ramai orang macam tak suka dia walaupun dia dikurniakan raut wajah yang cantik.. Kalau pakai tudung cam ayu je.. Mungkin orang tak suka personaliti dia kot yek..
  • Rasa rugi sangat bagi pihak Jejai sebab dia dah bercerai ngan Nora Danish.. ND pun comel apa.. Baik hati pulak tu.. Sebab nya korang boleh baca sini..
  • Pastu teringat kat anak ND.. cian baby tu.. Mangsa penceraian.. Harap-harap dia membesar dengan penuh kasih sayang dari kedua ibu dan ayahnya walaupun diorang dah berpisah.

Semoga perkara-perkara seperti ni memberikan kita iktibar dan pengajaran yang berguna.. Belajar dari pengalaman orang lain kan..

Luv & Faith,

6 comments:

adYna said...

tgk kat mhi pg td bite dlm metro diorang dah clash..fasha kena pk blk la yang mana baik buruk dia..hehehe kite bergosip kat cni lak ros ;)

bunga_ros said...

AdYna ~ Hehe.. tu la pslnya kak.. ^_^

Asrul "iLham" Sany said...

ciannya...

dalam hati : YEAY!!!! LEH NGORAT FASHA. LOL

omurice said...

hurm...macam2 dunia artis ni...moga dapat pengajaran...

EZAN IDMA said...

Feel Free To join this contest :) tq :)


http://idmatextile.blogspot.com/2011/01/contest-nama-baby-saya.html

bunga_ros said...

Ezam Idma ~ Dah join dah.. Tima kasih yek.. ^_^