Pages

Friday, January 21, 2011

AyuOb..

Salam Semua,

Berakhir lah sudah penderitaan seorang hamba Allah yang sangat penyabar..
AyuOb..


Cukup meruntun perasaan aku sebagai hamba yang hina ni..
Bila tengok cerita tu..
Perasaan aku melayang-layang mengenang kan betapa aku ini sangat beruntung..
Mempunyai kehidupan yang cukup selesa dan serba sempurna..
suami yang baik & penyayang..
Ibu mertua yang sangat memahami..
Anak yang lincah dan manja..
Kakak & abang yang sentiasa prihatin..
walaupun mak dah tak ada..

Terima kasih Ya Allah..

Aku bersyukur di atas segala nikmat yan telah ENGKAU kurniakan..
Alhamdulillah..

"Empat perkara yang membawa kebahagiaan iaitu wanita yang baik (solehah), tempat tinggal yang luas, jiran yang baik dan kenderaan yang baik."

-Riwayat Al-Baihaqi-

Luv & Faith,




*p/s : Bos aku seorang chinese.. Dan yang bestnya dia pun layan cite ni.. katanya.. "mn ada lagi dah insan sebaik Ayuob tu.." Korang rasa ada tak..?!

6 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

suspen je...

skali pasal cite daa...hohohooo

O'gosh said...

hoho..dah agak...lalu sini btw..

Putri_Aizat said...

tah lah...mungkin de...tapi tah lah...kita pun layan gak citer ni...last episod memang meruntun jiwa semalam..

bunga_ros said...

Asrul ~ suspen ke.. ye la dik.. cite la.. Hehe.. sowi..

bunga_ros said...

O'gosh ~ salam ukhwah.. Tima kasih yek lalu cni.. Lalu la sokmo.. I like..!!

bunga_ros said...

Putri_Aizat ~ cam ader kan.. tapi tak tau la kat mn.. Huhu..